info@subli.nl 0317 - 499595 Webshop Mijn Voermeesters

Online bestellen via Mijn Voermeesters

8 augustus 2016

Subli is een toonaangevend paardenvoedermerk met veel verkooppunten en leveringsmogelijkheden in heel Nederland. Met ‘Mijn Voermeesters’ bieden wij onze klanten naast de vertrouwde verkooppunten ook de mogelijkheid om op elke gewenst moment en plaats Subli producten veilig en vertrouwd online te bestellen. Via ‘Mijn Voermeesters’ kun je onze bulk- en zakgoedassortiment bestellen en binnen 1 à 2 werkdagen in huis hebben (bulkbestellingen gelieve 3 dagen voor gewenste leverdatum bestellen). Meld je dus snel aan voor ‘Mijn Voermeesters’ via www.subli.nl of telefonisch via 0317-499595. Let op: geen bezorgkosten vanaf 300 kg zakgoed en 2 ton bulk

Q&A

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan in Mijn Subli?
Je gaat hiervoor naar www.subli.nl en klikt op de button ‘Mijn Voermeesters’.
De button van ‘Mijn Subli’ staat rechtsboven in het scherm. Je kunt daarna kiezen om alleen aan te melden voor een account of tevens ook een bestelling plaatsen. In beide gevallen zullen de contactgegevens eerst gecontroleerd worden alvorens wij de inloggegevens per mail zullen versturen. Je kunt ook telefonisch aanmelden via 0317-499 595.

Bestellen/leveren/levertijden/prijzen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra je bestelling aan ons is doorgegeven zetten we deze zo snel mogelijk voor je klaar. Bulk bestellingen ontvangen we graag minimaal 3 dagen voor de gewenste leverdatum. Zakgoedbestellingen welke voor 13:00 uur ontvangen zijn, worden op één van de twee volgende werkdagen geleverd. Hoewel we ernaar streven om binnen de gestelde termijn te leveren, kan vertraging ontstaan door onverwachte situaties. Als de bestelling niet op de verwezen uiterlijke datum geleverd is, neem dan contact met ons op via 0317-499 595.

Ik heb niet alle artikelen of een verkeerd product ontvangen.
Wij vinden het vervelend dat de order niet volledig/correct geleverd is en willen dit uiteraard graag voor je oplossen. Neem binnen 7 dagen na bezorging telefonisch contact met ons op tel: 0317-499 595 (kantooruren) of per mail via info@voermeesters.nl. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om het ontbrekende of het juiste product alsnog op te sturen. Bij een verkeerde levering wordt deze in overleg opgehaald.

Wat zijn de verzendkosten?
Bulkbestellingen vanaf 2 ton hebben geen extra toeslagen en/of verzendkosten. Sterker nog v.a. 3 ton geeft Subli een korting op de bulkprijs. Bulk bestellingen onder de 2 ton hebben een toeslag van € 1,00/100 kg.
Zakgoedbestellingen vanaf 300kg hebben ook geen extra toeslagen en/of verzendkosten. Ook hier geldt een extra korting bij grotere afnames. Vanaf 500 kg geeft Subli extra kortingen op de zakgoedprijs. Bestellingen van zakgoed tussen de 100-299 kg hebben een ordertoeslag van € 15,00 per order.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Zodra de bestelling bij ons binnen is, ontvang je een orderbevestiging per email. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan contact met ons op tel: 0317-499595 of per mail via info@subli.nl.

Wat kosten de producten van Subli?
Omdat we rechtstreeks zullen leveren, zijn de prijzen zeer scherp ten opzichte van andere leveranciers. Daarnaast is er een kortingsstaffel gebaseerd op de afname hoeveelheid. Wil je advies en/of exact weten wat jouw gewenste producten kosten, neem dan contact op met een van onze voeradviseurs.

TERUG NAAR HET OVERZICHT